Mata Berulat Kerana Pakai Kanta Sentuh Murah

Assalamualaikum
dari auc dot com

Mata Berulat Kerana Pakai Kanta Sentuh Murah

Mata%2Bberulat Mata Berulat Kerana Pakai Kanta Sentuh Murah

Kalau sebelum ni gempar dengan labah-labah dalam telinga. Kini ulat dalam mata pulak, gara-gara pakai kanta sentuh murah.

Gambar ni auc jumpa kat Mface auc, tak tau kesohihannya, tak tau kat mana berlaku. Kalaulah betul ia berpunca dari kanta sentuh murah memang betul-betul mendatangkan mudorat pada mata kalau camni.

Jadi bagi pengguna kanta sentuh tu berhati-hatilah, pilihlah yang benar berkualiti untuk mata kita, jangan main tangkap muat je, nak mata warna warni, biru, coklat lah. Kebersihan dan kesihatan mata kena jaga.

Nak tenung lama-lama pun tak sanggup.

Ni Mface auc bila lagi nak sokong produk anak tempatan

Ibadah Qurban dan Aqiqah Mata Berulat Kerana Pakai Kanta Sentuh Murah

Comments

  1. haaa says

    ni bukan sebab kanta lekap. tapi sejenis ulat/ lalat yang gigit manusia. sebelum sebarkan benda yang tak pasti kesahihannya, elok buat research dulu. nanti orang lain pula dapat matlumat palsu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge