Assalamualaikum
dari auc dot com

Mata Berulat Kerana Pakai Kanta Sentuh Murah

mata Mata Berulat Kerana Pakai Kanta Sentuh Murah Mata 2Bberulat

Kalau sebelum ni gempar dengan labah-labah dalam telinga. Kini ulat dalam mata pulak, gara-gara pakai kanta sentuh murah.

Gambar ni auc jumpa kat Mface auc, tak tau kesohihannya, tak tau kat mana berlaku. Kalaulah betul ia berpunca dari kanta sentuh murah memang betul-betul mendatangkan mudorat pada mata kalau camni.

Jadi bagi pengguna kanta sentuh tu berhati-hatilah, pilihlah yang benar berkualiti untuk mata kita, jangan main tangkap muat je, nak mata warna warni, biru, coklat lah. Kebersihan dan kesihatan mata kena jaga.

Nak tenung lama-lama pun tak sanggup.

Ni Mface auc bila lagi nak sokong produk anak tempatan

mata Mata Berulat Kerana Pakai Kanta Sentuh Murah Ibadah Qurban dan Aqiqah

AUC

Terima kasih atas kunjugan anda ke blog Anak Ulu Cheka (AUC) ni. Admin blogger separuh masa di blog anakulucheka.com ni. Blog "Meraban Tapi Berinformasi". Semoga blog ini dapat memberi sedikit manfaat untuk dikongsikan bersama. Jom bersama AUC di Google Plus.

  • haaa

    Mar 18, 2013 #1 Author

    ni bukan sebab kanta lekap. tapi sejenis ulat/ lalat yang gigit manusia. sebelum sebarkan benda yang tak pasti kesahihannya, elok buat research dulu. nanti orang lain pula dapat matlumat palsu

    Reply

  • amirini

    Aug 16, 2012 #2 Author

    Waah… btul ker ni… nasib baik sya x pakai kanta lekap ni…

    Reply

  • akubiomed

    Aug 16, 2012 #3 Author

    Mungkin kebersihan tidak dijaga atau disebabkan masalah lain.
    akubiomed recently posted…Wordless Wednesday – # Salam AidilfitriMy Profile

    Reply

  • anif

    Aug 16, 2012 #4 Author


    Twitter:
    Hmm.. entah ye atau tidak tu. Kalau betul mungkin sebab faktor kebersihan dll.
    anif recently posted…Version 2.0 – Wordless Wednesday #48My Profile

    Reply

    • auc dot com

      Aug 16, 2012 #5 Author

      rasanya faktor x jaga kebersihan ni, kalau x ramai dah kes mata berulat ni terjadi..

      Reply

  • Miecyber

    Aug 16, 2012 #6 Author

    Gelinyer weh….
    Nasib baik komer pakai spek…

    Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Pin It on Pinterest

Share This

Share this post with your friends!