Home » INFORMASI » Spiderman bersilat Pulut

Spiderman bersilat Pulut

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Semua

Spiderman bersilat Pulut

Dalam jalan mencari keyword “SILAT” terjumpa Spaiderman bersilat pulut kat Majlis Perkahwinan, kelakar sungguh tapi silat pulut dia mantop. Berguru kat manalah Spaiderman ni  icon smile Spiderman bersilat Pulut

About Tok Puteh

Terima kasih atas kunjugan anda ke blog Anak Ulu Cheka (AUC) ni. Admin blogger separuh masa di blog anakulucheka.com ni. Blog "Meraban Tapi Berinformasi". Semoga blog ini dapat memberi sedikit manfaat untuk dikongsikan bersama. Jom bersama AUC di Google Plus.

14 comments

  1. Wallaweh…x sangka spiderman pon menuntut ilmu persilatan jugak eh.Ni spiderman Melayu Terakhir kot !!Muahaha..

  2. salam..
    ha ha..bakal menjadi
    mitos baru akan datang nih :-O

  3. hehe..macam-macam lah depa ni…hero melayu patutnya keluangman.. ;-)

  4. ini spiderman melayu, sebab tu tahu bersilat :)

  5. Hahaha, menarik boh :)

  6. Hebat Spiderman nie boleh berguru yak :)
    akuanakpahang recently posted…4 Tanda Hidup Tak BerkatMy Profile

  7. Spiderman yang tak lupa asal usul :D
    anif recently posted…Zoo Johor – Bahagian 2 (2012)My Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge